Vanliga frågor
Har du några frågor eller funderingar? Kontakta oss – vårt team finns här för att hjälpa dig och återkommer till dig snarast möjligt.
Skickar ni utomlands?
Ja, vi skickar till hela sweden. Fraktkostnader tillkommer och läggs till i kassan. Vi har rabatter och kampanjer under hela året, så håll utkik efter exklusiva erbjudanden.
Jag är inte nöjd med min beställning. Kan jag returnera den? Vad händer om det uppstår problem?
Vi erbjuder endast en 100 % pengarna-tillbaka-garanti om du mottager en defekt eller skadad produkt. Du har 30 dagar på dig att returnera produkten till oss för full återbetalning. Du måste returnera produkten på egen bekostnad. När vi har mottagit produkten återbetalar vi dig hela beloppet för ditt ursprungliga köp. Vänligen ange alla namn och ordernummer på de returnerade paketen. Observera: Vi tillåter 3–4 arbetsdagar för returer. När returen har behandlats återbetalar vi inköpspriset.
Jag angav en felaktig adress, vad ska jag göra nu?
Om du har angett en felaktig adress, vänligen vänta på orderbekräftelsen via e-post. När du har verifierat att den angivna adressen är felaktig, vänligen meddela oss via e-post. Om den angivna adressen är felaktig kan vi ändra den inom 24 timmar. Ingen återbetalning utfärdas efter 24 timmar.
Kan jag avbryta min beställning?
Du kan avbryta din beställning utan kostnad! Om beställningen redan är under transport är detta inte längre möjligt.
Hur lång tid tar det att få mina beställningar?
Det beror på var du befinner dig och vilket land varan skickas till.
Beställningar som behandlas här tar 1–2 arbetsdagar att anlända. 93,6 % av våra varor för leverans i Danmark skickas från vårt lager i Randers inom 1–2 arbetsdagar.
Leveranser utomlands kan ta allt från 7–16 dagar. Du får ett e-postmeddelande som orderbekräftelse och ett e-postmeddelande när beställningen har skickats.
Någon fråga?
Du kan kontakta oss via vår kontaktsida! Vi hjälper dig gärna.



